Monday, May 20, 2024
  • time : 13:40
  • Date : Tue May 07, 2024
  • news code : 4102
تجلیل از معلمان ۱۶ مدرسه در شهر آبسرد به‌مناسبت گرامیداشت هفته معلم

تجلیل از معلمان ۱۶ مدرسه در شهر آبسرد به‌مناسبت گرامیداشت هفته معلم

🔹به‌مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید علامه مرتضی مطهری و پاسداشت مقام  معلم، با هدف تجلیل از مقام شامخ معلمان و کادر آموزش، از مدیران معلمان و کادر آموزش در ۱۶ مدرسه از تقدیر شد.
🔹به‌مناسبت گرامیداشت روز معلم، مدیریت شهری آبسرد به همراه فروتن رئیس آموزش و پرورش و ابراهیمی از آموزش و پرورش دماوند با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرشریفی امام جمعه شهر آبسرد، جانعلی‌زاده شهردار آبسرد، صفی خانی رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد، آقایان  همایونفر، مرتضی قلی، یوزباشی، بصیری از مدیران و معلمان ۱۶ مدرسه در شهر آبسرد تقدیر کردند.
🔹جانعلی‌زاده شهردار آبسرد در حاشیه تجلیل از فرهنگیان آبسرد اظهار کرد: از آنجا که معلمان قشر زحمت کش و اندیشمند و انسان ساز جامعه هستند، بر خود واجب دانستیم در ایامی  که متعلق به معلمان عزیز است، از این قشر زحمتکش تقدیر و تجلیل کنیم 
جانعلی زاده افزود، تجلیل از زحمات  قشری که همه جامعه به آنها مدیون هستند ودرکلام امیرالمومنین که فرمود هرکس مرا  یک جمله بیاموزد مرا بنده خود ساخته است، چگونه می‌توان به معنای واقعی تجلیل کرد.
🔹وی با اشاره به نقش برجسته معلمان در هدایت و روشنگری پنج جامعه و تربیت فرزندان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم، اضافه کرد: به‌منظور هم افزایی اجتماعی، آئین تجلیل از معلمان و کادر تعلیم و تربیت در شهر آبسرد اجرا شد

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0