Monday, May 20, 2024
  • time : 14:35
  • Date : Tue May 07, 2024
  • news code : 4104
next    /  2 prev
دیدارمردمی شهردارآبسرد با شهروندان برگزارشد.

‍ ‍ دیدارمردمی شهردارآبسرد با شهروندان برگزارشد.


دیدارمردمی با هدف تکریم ارباب رجوع  و تسهیل مشکلات شهروندان محترم ، امروز سه شنبه  مورخه۱۸/ ۲ / ۱۴۰۳ در دفتر شهردار آبسردبرگزار شد.

🔻شهردار آبسرد هدف از برگزاری دیدارهای مردمی را رسیدگی و تسهیل به مسائل و مشکلات مردم و مراجعه‌کنندگان دانست.
به گزارش پایگاه خبری کوهپایه نیوز به نقل از واحد روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آبسرد،
🔻 مهندس جانعلی زاده شهردارآبسرد با بیان اینکه پاسخگویی مسئولانه، حل مشکلات مردم و نیز تکریم ارباب رجوع از اولویت کاری این شهرداری است، گفت: شهروندان در مسیر فعالیت خود برای احقاق حقوقشان با موانعی مواجه هستند که با حضور درشهرداری  مشکلات آنان مطرح و باهماهنگی با واحدهای ذیربط بررسی و دستورات لازم صادرمی شود.
وی با بیان اینکه هرچند ممکن است برخی متقاضیان در این ملاقات ها  از تصمیمات اتخاذ شده رضایت نداشته باشند اما تمام تلاش ها برای رفع مشکلات مردم مورد توجه قرار دارد،  مردم اگر مدیر یک مجموعه را امین خود بدانند و مشکلات خود را بدون واسطه بیان نمایند، بسیاری از مسائل موجود به راحتی برطرف می شود و این خود می تواند نشان از اعتماد مردم به مدیران و مسئولان باشد.
شهردار آبسرد با تاکید بر اینکه دیدارهای عمومی با مردم، روند خدمت رسانی را تسهیل می کند، اظهار داشت : به طور مستمر جلسات دیدارهای مردمی  در راستای تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان هرهفته روزهای سه شنبه  برگزار میشود
لازم به ذکر است دراین دیدارمردمی ۲۵ نفر ازمراجعه کنندگان باطرح مشکلات با شهردار آبسرد دیدارکردند.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0