جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ 
  • کد خبر : ۳۶۰۲
بازدید معاون عمرانی و مدیر كل امور شهری و شوراهایاستانداری از شهرداری آبسرد

معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها با حضور فرماندار دماوند و مسیولین شهری آبسرد از شهرداری و پروژه های این شهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری آبسرد، چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی در طی برگزاری نشستی با حضور و مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها با حضور فرماندار دماوند و مسیولین شهری و پرسنل شهرداری آبسرد بیان داشت:بر سختی کار و مشکلات موجود در شهرداری واقف هستیم و با توجه به شرایط پیش آمده باید بیش از پیش تلاش کرده و نباید امورات شهر از دست خارج شود.

وی افزود: اتفاقی که برای شهرداری آبسرد پیش آمده نادر نیست  و آبسرد درگیر سروصداهای رسانه ای شده است .

چراغعلی با تاکید بر خدمت رسانی به مردم شهر گفت: در این شرایط هم بستگی مردم و پرسنل شهرداری و مسیولین شهری باید از قبل بیشتر باشد و از خانواده های همکارانی که در بازداشت مئقت هستند غافل نشویم.

در ادامه جلسه بصیری سرپرست شهرداری به گزارش عملکرد شهرداری پرداخت و بیان کرد: طی این مدت امورات شهری همچون گذشته برقراربوده است و حتی رتبه اول در برف روبی را در شهرستان کسب نموده ایم.

وی تاکید کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم دهه فجر نیز به بهترین شکل خود برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است در ادامه این بازدید ،با توجه به اینکه 11 بهمن ماه سالروز شهادت شهید بزرگوار مححد گلبازی میباشد ،از همسر و فرزند ایشان با حضور در منزل شهید بزروار تجلیل بعمل آمد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0